Thursday, August 3, 2006

Tavia Yeung Very Enthusiastic to Kiss Bosco Wong

黃宗澤和楊怡前晚在三號風球下,拍攝一場激吻戲,臨到「埋牙」時突然橫風橫雨,楊怡為免再度取消要重拍,即催促說:「快d! 點都要咀埋佢!」此言一出即被黃宗澤取笑她猴擒。

黃宗澤(Bosco)跟楊怡在劉家豪新劇中愛得相當癡纏,劇情講述有夫之婦楊怡,在未離婚前想跟Bosco分手,但最終也難捨難離,以「激咀」收場。這場 戲之前曾兩度取消,前晚第三度拍攝又掛上三號風球,開始拍時也頗順利,不過到「埋牙」咀戲時,竟然橫風橫雨,楊怡即時_急地說:「快d啦!點都要咀埋 佢!」即被Bosco笑她:「嘩!你好猴擒喎!」幸好最終也順利完成。

經常飾演一對的Bosco和楊怡合作無間,難怪兩人拍攝「激咀」鏡頭時一Take搞掂,相當有默契。不過拍完咀戲後楊怡即大叫:「嘩,我上唇好多口水呀!」Bosco亦反擊:「我下唇都好多口水。」相當搞笑!

搵杏兒請食飯

對於跟楊怡第四度合作,Bosco說:「我唔想再對住楊怡喇!」問他是否只想對住胡杏兒時,在旁的楊怡即點頭取笑他,Bosco說拍激咀戲沒有向杏兒「備 案」:「佢應該請我食飯,d新聞係咁寫我,我幫佢啃dit咁多。(雜誌之前寫你係『軟飯王』嬲唔嬲?)冇,我一向都唔嬲人,但都有少少唔開心。」

*Credits to the-sun

No comments:

Post a Comment