Saturday, February 16, 2008

MK Sun Funny Sayings

Since I enjoyed "Survivor's Law II" so much, here is a 重溫 of MK's 對白 with Lily. By just reading these, 我真係由個心都笑出嚟呀!

MK鈴聲:有件蛋散搵你!

第1集:
MK:別怪她...別怪她...
Lily:唔好唱呢首歌得唔得呀,好難聽呀!!
Lily:你架車真係好臭下喎,會唔會有啲死老鼠,死曱甴爬出嚟㗎?
MK:你把口夠臭啦,會唔會有死老鼠喺裡面呀?
Lily:咦!!乜連襪都有一隻喺度㗎!
MK:唔好亂咁「抄」呀,一陣間「抄」埋啲底幻,咸書,大家尷尬呀!
Lily:收得工啦,你快啲走啦!
MK:收咩工啫,我都係律師嚟㗎!

第2集:
Lily:唔該你尊重下你自己嘅職業啦,你話曬都係一個律師嚟㗎,咁嘅身世返工都唔知似乜!
MK:我咁嘅身世返工唔代表我唔尊重呢份工,你著到成雀咁夠似砵蘭街開工啦!

MK:嘩! 師父真係神仙放屁,不同凡嚮呀! 冇跟錯師父呀!
Lily:喂,好心你講嘢唔好咁核突,得唔得㗎啫!
MK:我講嗰啲呀,係中國好有傳統嘅諺語呀,好有文化㗎! 你啲假鬼妹唔識㗎!

MK:愛情唔係靠禮物來證明,係靠上床,上床咪證明到囉,愛唔係講,係做㗎!

第3集:
MK:喂,你唔好抵毀我人格喎!
Lily:人格? 乜唔覺你有嘅!

MK:快啲覆機呀! 孫俐俐,你係咪跌咗落屎坑呀? 係呀單聲我知,等我屙多篤落去。好快啲拎翻個輪畀我呀,唔該你唔好玩嘢,覆機!

第4集:
Vincent:點解你做親啲嘢都咁踩界啫?
MK:點解你咁靚仔㗎啫!!

Lily:“傷人39”(侵害人身罪條例)
MK:點呀? “XX27”一個女人去到27歲都仲未有男朋友係容易心煩氣燥啲㗎啦!

達仔:咩嘢叫做感情呀?
MK:好複雜㗎,講你都唔明啦!
達仔:咁一見鍾情呢?
MK:啲大人嘅玩意,細路仔問嚟做咩呀!
達仔:咩嘢係一見鍾情呀?
MK:即係譬如你...好鍾意食豬扒,突然間見到塊豬扒想咬落去,咁咪係一見鍾意囉!
達仔:咁...如果有一見鍾情,點解有啲人話感情要培養呀?
MK:咁有啲人唔鍾意食豬扒㗎嘛...但對下對下都想一啖咬落去,咁咪培養感情囉!
達仔:嗲啲媽咪對咗咁耐都冇感情咩,點解佢哋要離婚呀?
MK:咁大人嘅嘢,細路仔問咁多做咩呢!
達仔:佢哋離婚,我會跟邊個呀?
MK:我唔知喎!
達仔:我跟嗲啲定係媽咪呀?
MK:我都話唔知囉!
達仔:問世間情為何物?!
MK:夠喇!!!

第5集:
Lily:乜你有個女㗎?
MK:喂,叫聲爸爸就係我個女呀? 我叫你老婆,你同我上床!

Lily:我個樣點呀?
MK:正呀! 正過我今朝早餐!
Lily:你今朝食咩呀?
MK:豬扒!

第5集:
MK:男人撇女呀,有幾多個藉口呀! 係你先信㗎啫,人頭豬癲雞! 你呀,喊死都冇人理你呀! 感情用事,做嘢又冇心,唔認真,你返屋企做千金小姐啦!

第5集
MK:反對!
Lily:你反對乜嘢呀?
MK:你乜我都反對!
Lily:我反對你反對呀!
MK:我夠反對你反對囉!
Lily:哼...
MK:呵!...

第6集:
管理員:辛萬軍小朋友,你嘅屋企人家寶喺噴水池邊等緊你。

Lily:你呢個寡情薄倖嘅賤男人,你對我一字一句都係假情假意㗎,我對你癡心一偏,你就當我黐鬼線,我話畀你聽呀,你簡直就係狼心狗肺,天地不容,衣冠禽獸,卑鄙無恥下流賤格嘅賤男人,你去死啦!

寶寶:爸爸,你因住整爛我啲嘢呀!
MK:你喺隻癲雞度住咗幾日啫,乜多咁多行李㗎! 啲gift好重呀,唔攞返去得唔得呀?
寶寶:樣樣都好有用㗎!
MK:有咩咁巴閉呀?!
寶寶:返到去你咪知囉,快啲行啦!

MK:跟咗隻癲雞幾日,變咗隻八歲嘅癲雞!
阿飛:一個只得八歲嘅孫律師,真係聽到都打冷震呀!

第7集
MK同副校長講:我讚你靚女,唔代表我輕佻,係坦白同誠實嘅表現。

第10集
MK:嘩!最新款嘅跑車胎呀?淋啲跑得快啲呀?
Lily:嘿!
MK:我唔會幫你嘅!
Lily:你係咪男人嚟㗎?
MK:我梗係男人啦!我個個女人都幫,係你就唔幫!

副校長:請問兩位有冇同家寶講下一啲性教育嘅知識呢?
MK:哦...都有教佢要喺適當嘅時候要嗌唔好嘅,始終女仔丫嘛。
副校長:辛先生,辛太太...
Lily:等陣先,頭先你嗌我咩話?
副校長:辛太囉!
Lily:Excuse me! 因為呢一個呢,就絕對唔會係我嘅husband囉!同埋,我只不過係寶寶嘅臨時監護人嚟㗎咋。
MK:你想做辛太呀? 發夢你!
Lilly:你想我做辛太? Dream on!
MK:你發夢呀!哼!

第12集:
MK:你個𡃁妹,駛唔駛踩到Noel姐姐咁盡呀,話曬都係女仔呀!
寶寶:你對Noel姐姐都冇意思嘅,唔好阻住人哋啲時間下嘛,我都係幫下你手啫!
MK:蠱蠱惑惑!
寶寶:跟得你多呀嘛!
MK:講真,Noel姐姐都唔錯嘅,不過就...not my cup of tea!
寶寶:爸爸,你唔鍾意飲tea個喎,你鍾意飲鴛鴦個喎! 你杯鴛鴦就喺我部電話裡面丫...
MK:咩呀?隻“癲雞”幾時變咗“鴛鴦”㗎?!
寶寶:咁你想唔想要先?
MK:梗係要啦!快啲send過嚟啦,仲問!

Lily:你個人就係咁㗎啦,成日玩玩下,冇嚟認真!
MK:我邊有玩玩下呀? 我對你認真㗎!
Lily:黐線!

MK:Lily,你成日話我唔認真,玩玩下,我而家喺咁莊嚴嘅法庭入面同你講多次,我對你係認真。坦白係無罪,我對你係真㗎,你信我呀!

第14集:
Lily:你呢頭又追我,嗰頭又針對我嗲啲,你想點樣㗎?
MK:我追你同告你嗲啲間公司係兩件事,我公司分明咋,係咪好MAN呀?

第14集
MK:你成日話我對感情唔認真,其實最唔認真嗰個係你,你將感情嚟做籌碼,我對你好失望呀! 你講得啱,我哋好有距離,由呢一刻開始我唔再鍾意你! 冇人可以阻止我執行公義㗎!

第18集
MK:為咗要取佢個寶貝女,幾多打啤酒都要隊!

MK:係,我係草根出身,論背景,論身份,我拍馬都追唔上你,但講到愛鍚Lily嘅程度,唔會畀你差!

*Credits to winna @ tvb.com, and other kmkm fans

No comments:

Post a Comment