Tuesday, February 2, 2010

"My Better Half" Opening Theme Video


"True Man Is Me" - Michael Miu & Michael Tse

大丈夫係我 《老公萬歲》 主題曲 - 苗僑偉/謝天華

苗: 大丈夫係我 要氹又要呵
我係皇 皇係我
細路同時係我 廿載青春撞出花火

謝: 大丈夫係我 窈窕淑女多
我望人 人望我
有陣時迷惑過 內心清楚有邊一個

合: 脆脆愛我 Oh Very Nice

*合: 你襯我實在係 Very Nice
I Love You You Love Me 冧冧我
我愛你 我愛你 Very Nice
(你似嫦娥 最愛咿哦 愛似恆河囉)

合: 大丈夫係我 半世亦過咗
你為何凝住我 去夜蒲陪第個
實在篤波唱緊K歌 點樣覆 Call 你要信我

*Credits to tvb.com

No comments:

Post a Comment