Sunday, March 21, 2010

"OL Supreme" Theme Song MV


OL

"Suffer" - Ron Ng, Chapman To & Denise Ho

捱 《女王辦公室》 主題曲 - 吳卓羲/杜汶澤/何韻詩

作曲: 鄧智偉、陳詩慧
填詞: 陳詩慧
編曲: Fergus Chow
監製: 鄧智偉

朝九晚十做到人都散
吞聲忍氣為咗兩餐
搵嗰雞碎咁多 仲話要減 要減

我 老細 係個女人
鬧人唔係人咁品
打工仔 講起都傷心 唯有忍 我忍

*激氣 好激氣
家陣嘅後生仔會激奀你
個 個掛住發夢 個心都飛咗去約個friend 唱K

其實不甘乜都係咁點我做
無奈跟咗呢個上司好恐怖
捱得到應該等到終於 一天睇返我面色 就好

其實打工仔記住食腦識做
凡事都識得睇嚇面色有前途
捱到老細睇起我開始升呢等於我嚟緊 越攀 越高*

Repeat *

*Credits to HKLOVE.org and tvb.com

No comments:

Post a Comment