Tuesday, May 25, 2010

"The Mysteries of Love" Full MV


"Until You Do Not Look for Me" - Raymond Lam

直到你不找我 《談情說案》 主題曲 - 林峯

作曲/監製: 鄧智偉
填詞: 張美賢
編曲: Johnny Yim

記得當時誰路過 秒針忽然停頓過
氣溫濕度曾驟變太多
記憶不停重疊過 你的表情提示過
愛的 可能是我

想法太亂 幻覺太多
疑慮很大 直到說不清楚
心算太慢 但仍然算錯
找對人 偏錯過

*直到開始想喜歡我 直到終於不喜歡我
直到碰上一個 逃避一個
追不上 躲不過
直到開始找不到我 直到終於不想找我
直到你擦身過 才認得我
彼此也在折磨 像當初

想法太亂 直覺對麼
疑慮很大 直到愛不清楚
當這世上 全懷疑我錯
總有人 相信我

Repeat *

FYI: Steven Ma will also have an MV aired during the end credits of "Ghost Writer".

Related post: "The Mysteries of Love" Full MV @ End Credits

Personal Note: Sorry for posting this so late. I had this saved in my drafts, but I didn't have the time to post it. So many shows to watch on TV, as everything is finale-ing. :D

*Credits to 雪子Yuki

2 comments:

  1. Finally FungYi. :D I really like the song, unfortunately I think this MV was kinda boring. May be because I can barely understand it. XD
    But thanks for the upload.

    ReplyDelete
  2. To Anonymous:

    TVB MV's are usually poorly filmed. :)

    ReplyDelete