Saturday, July 10, 2010

"When Lanes Merge" Full MV


"Do Not Leave or Forsake" - Ryan Lau

不離不棄 《情越雙白線》 主題曲 - 劉威煌

*拍著軚盤在聽猛風的起勁 一轉開眼睛
我突然驚醒 此際氣氛變靜
看著引擎頓了怨聲中感應 原來極任性
望見爸爸的身影得以反省

從 來為我艱辛亦撐起 最壞時候都不棄也不離
前路既苦澀仍是美*

#正當眼內全個世界丟低我在遠走
唯有愛我的你卻願承受
縱 使眼內全個世界都失去 但你甘願拯救
就算這以後 沒半點報酬 卻永不放手

Repeat *##

拍著軚盤在聽猛 風的起勁一轉開眼睛
我突然驚醒 想到你的背影

Personal Note: Congrats to "When Lanes Merges" for receiving high ratings and positive feedback. :)

Totally forgot about this MV.... Oops! :P

3 comments:

  1. THE SINGER is EXCELLENT!

    ReplyDelete
  2. To Anonymous:

    His voice reminds me of a combination of Eric Suen/Jason Chan/Ruco Chan. :)

    ReplyDelete
  3. RYAN LAUS VOICE IS AMAZING!!!!!!! I HEARD THIS SONG THE FIRST TIME I WATCHED THE SHOW AND I WAS LIKE: WOOOOW WHO SINGS THIS? RAYWONG? THEN I FOUND OUT IT WAS RYAN LAU FROM THE VOICE. HE GOT ME HOOKED

    ReplyDelete