Friday, July 20, 2012

Joe Ma Talks About Fa Dans

July 20, 2012
馬德鐘論盡四大花旦

--------------------

August 29, 2012
馬德鐘:阿佘點攰都唔殘

馬德鐘曾被指桃花旺盛,的確他入行至今總是緋聞不絕,幾乎合作過的女星都無一幸免。當然時間可證明一切,很多所謂的緋聞女友其實是他好友。由他論盡她們,當然最為貼切!

好多人都話我有個花名叫「花旦殺手」,其實陳豪都有呢個名o架!哈哈!講真,喺呢行只有兩樣嘢傳,一就係緋聞,二就係不和,咁我就好少同人傳不和嘅,咁咪傳緋聞囉!

蔡少芬善解人意

我 合作過嘅女演員都好多,例如有張可頤、宣萱、蔡少芬、佘詩曼、郭羨妮、陳慧珊等。講吓蔡少芬,佢係一個好好嘅學習對象,因為佢對人真係好好,令到身邊嘅人 好舒服,因為我自己本身係巨蟹座同埋做過警察,所以防衞性好高,所以呢行都冇乜朋友,係佢令我覺得其實都可以放開自己。

我仲記得有一次開早返廠拍劇,嗰時我住喺元朗,但唔知醒,當時我同佢拍緊劇,咁我咪即刻打畀佢,話自己唔知醒,依家飛車入嚟,蔡少芬聽到即刻話:「你千祈唔好飛車,我慢慢化妝拖住先。」臨收線仲問我食咗早餐未,佢就係一個咁好嘅人!

至 於阿佘,我同佢都拍過好幾套劇,第一套應該係2001年嘅《酒是故鄉醇》。啲人話佢成日放電電人,我自己同佢相處淨係覺得一樣嘢,佢好犀利,佢係唯一一個 我見過捱更抵夜、日夜顛倒但個樣係冇變冇殘嘅女演員!有時連續拍通宵,佢話好眼瞓,但佢個樣真係好精神,我諗佢應該係天生麗質,哈哈!

仲有阿佘嘅EQ係非常之高,脾氣好好,有時佢聽到啲唔係咁好嘅說話只會笑一笑,聽完就算,你唔會見到佢嬲,呢個係佢畀我一個好深刻嘅印象。而郭羨妮就係一個好吃得苦頭嘅人,嗰陣我哋喺內地拍劇幾個月,上面環境好辛苦,但佢一啲怨言都冇,性格相當硬朗。

視陳慧珊做前輩

拍 《衝上雲霄》做我老婆嘅陳慧珊,其實嚴格嚟講係我前輩。嗰陣時佢已經好紅,佢都有教我好多嘢。我記得拍《衝》劇第一場戲都幾親熱,佢話唔使介意,就將隻手 搭過嚟,咁我就放心。其實有時候拍親熱戲,男演員仲唔自然過女演員,始終男仔怕被人誤會,好似佢咁放,就會令你拍得好放心。

*Credits to the-sun and orientaldaily

No comments:

Post a Comment