Sunday, December 29, 2013

"Destined Half" - Sammi Cheng



天生一半 - 鄭秀文

作曲/編曲: 陳奐仁
填詞: 陳少琪
Rap詞: MastaMic
監製: 蔡德才@人山人海

樣樣天生有一半 混合彼此各一半
便能美滿 缺點都一瞬間減半
這杯水欠一半 若你為愛刻不容緩
如灌溉 能讓自信心加滿

如果飛機再無機師 鉛筆欠缺白紙
旋律失去歌詞 獨一無二無可能輕易一分為二
一切係提示我哋嘅愛無分彼此 (自我一半)
放低心中悲觀 唔需要再將心意刻意隱瞞 (另有一半)
聽到緣份嚟敲門 放膽接受屬於你嘅一半

*完完全全能面對 實實在在說一聲我是誰
流千次 誠懇的眼淚
平平凡凡仍是對 自自在在我不驚中地雷
全心愛 神采感染著誰

樣樣天生有一半 混合彼此各一半
便能美滿 缺點都一瞬間減半
這杯水欠一半 若你為愛堅守龍門
如灌溉 容量便瞬間斟滿

當一半加一半會變成一
當一半係另一半嘅唯一
有愛我唔會再感到迷失
有愛你唔會再受到委屈 (自我一半)
遇上註定一半 無可替換生命中後援 (另有一半)
我與你變成我們 旅程終於會變得圓滿

Repeat *

情緣從來無絕對 就在便利店都可碰著誰 變一對

Repeat *

*Credits to 寰亞唱片

No comments:

Post a Comment